کاشکی عاشقت نبودم


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

کاشکی چشمامو می بستم, کاشکی عاشقت نبودم, اما هستم...

کاش ندونی بی قرارم, کاش اصلا دوست نداشتم, اما دارم...

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر می زنه, کاش ندونی که میاد هر روز بهت سر می زنه

کاشکی بارون غمت, منو می برد...

کاش ندونی که نگاهم, خیره مونده به نگاهت, کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت

کاشکی احساسم و عشقت, دیگه می مرد...

کاش گُلاتو می سوزوندمع کاش می رفتم نمی موندم, اما موندم...

کاش یکم بارون بگیره, کاش فراموشت کنم من, اما دیره...

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر می زنه, کاش ندونی که میاد هر روز بهت سر می زنه

کاشکی بارون غمت منو می برد...

کاش ندونی که نگاهم, خیره مونده به نگاهت, کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت

کاشکی احساسم و عشقت, دیگه می مرد...



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:43---9 شهريور 1391
سلام ملودی

ممنونم که بهم سر زدی لینکت کردم بازم بهم سربزن


پاسخ:سلام.مرسی از لطفت محمد جان! راستش کلی ذوق کردم که دیدم 8تا نظر واسم گذاشتی! البته نه نظر! شعر های واقعا زیبا! در هرحال مرسی...


adel
ساعت14:49---30 بهمن 1390
salam kheyli zibast afarin

fبهاره
ساعت18:49---29 بهمن 1390
وبلاگ خوشکلی داری خانم هنرمند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت 2:29 PM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com